Otázky a odpovědi

ikona
Kde mohu získat MOL zákaznickou kartu?
MOL zákaznickou kartu můžete získat pouze na čerpacích stanicích MOL po vyplnění registračního formuláře.

ikona
Jak mohu požádat o sloučení účtů?
Sloučení účtů MOL zákaznických karet pod jeden společný účet se uskuteční na základě žádosti, kterou stáhnete zde. Řádně vyplněnou žádost odevzdejte obsluze čerpací stanice MOL, popřípadě zašlete čitelný scan žádosti na e-mailovou adresu molprogram@molcesko.cz.

ikona
Jaký je rozdíl mezi MOL věrnostním programem a MOL zákaznickým programem?
MOL věrnostní program a MOL zákaznický program je totéž. S účinností od 1. 1. 2016 došlo ke změně názvu programu. Podmínky a výhody zůstaly neměnné.

ikona
Na mojí kartě je uvedený název „VĚRNOSTNÍ PROGRAM“. Obdržím novou kartu?
V platnosti zůstávají i karty s původním názvem programu, jejich výměna probíhat nebude.

ikona
Nemám s sebou číslo objednávky, mám jen MOL zákaznickou kartu. Předá mi obsluha čerpací stanice odměnu?
Bohužel, kromě MOL zákaznické karty je nutné předložit i číslo objednávky zvolené odměny.

ikona
Je možné odměnu reklamovat?
Proces reklamace se řídí platnými zákony ČR a postup je uvedený v pravidlech MOL zákaznického programu zde.

ikona
Může si odměnu vyzvednout místo mě někdo jiný?
Ano, ale musí se dostavit s Vaší zákaznickou kartou a znát číslo objednávky. Současně bude požádán o předložení dokladu totožnosti, jehož číslo bude zaevidováno v dodacím listu odměny.

ikona
Co se stane s odměnou, pokud si ji nevyzvednu včas?
Na vyzvednutí odměny máte 20 kalendářních dnů, poté na ni ztrácíte nárok. Současně se Vám strhávají body v adekvátní výši a nelze je připsat zpět na Váš účet.

ikona
Mohu žádat doručení odměny jinam než na čerpací stanici?
Nikoliv, vyzvednutí je možné pouze na čerpací stanici MOL v České republice.

ikona
Za kolik dní si budu moci vyzvednout odměnu a jak se o tom dozvím?
Odměna bude na Vámi zvolené čerpací stanici připravena do 10 pracovních dnů od chvíle, kdy si ji objednáte. Informaci o vyzvednutí Vám pošleme na e-mail.

ikona
Jak zjistím, kolik mám nasbíráno na svém zákaznickém kontě?
Aktuální počet bodů zjistíte na naší zákaznické lince 840 11 00 30 (po – pá od 8:00 do 17:00 hod.) nebo na svém online účtu. Zároveň si aktuální stav bodů můžete zkontrolovat na účtence při každém nákupu.

ikona
Zapomněl/a jsem si svou kartu, je možné nechat si body načíst dodatečně a mohu čerpat výhody?
Bez karty není možné čerpat výhody na Váš nákup ani načítat body.

ikona
Ztratil/a jsem svou kartu. Jak mohu získat novou? Zůstanou mi moje body?
Při ztrátě karty, prosím, kontaktujte naši zákaznickou linku: telefonicky 840 11 00 30 nebo e-mailem: molprogram@molcesko.cz či použijte žádost o blokaci na našich webových stránkách a požádejte o blokaci karty. Náhradní kartu si následně můžete vyzvednout na nejbližší čerpací stanici po vyplnění registračního formuláře a zaškrtnutí políčka „náhradní karta“. Poté kontaktujte zákaznické centrum s žádostí o převod bodů ze zablokované karty.

ikona
Jak se mohu odhlásit z MOL zákaznického programu?
Své členství v MOL zákaznickém programu můžete kdykoli a bez udání důvodů zrušit zasláním písemné nebo e-mailové žádosti na molprogram@molcesko.cz.